Ender 3 v2 Test Baskısı Normal ancak Diğer baskılarımda kayma yapıyor

Herkese merhaba forum üyeleri, Ender 3 v2 yazıcım var. X kayışını yeniledim Tablo ayarını yaptım tablo arabasını denedim değişik şekillerde çoğu yönetimi denedim ancak hiçbir değişklik yok tekne baskısı aldım pürüssüz bastı ancak elimdeki diğer tüm baskıları kayma yaparak basıyor bunun için yardımlarınızı bekliyorum bastığım 2 baskıda Cura Uygulamasının verdiği kendi ayarlar sadece kalmaması için ilk 8 katmanda 0 a çektim fani tek değişiklik o kadar







Sorunum çözüldü. Anakart fazla ısındıgından dolayi motorların sürücüleri fazla isınıyordu hotendi 7/24 soğutan fanin oraya 3 adet fan bağladım artik anakart fani kontrol edilemez bir hal yaptim ve masaya değil yere koydum çok pürüssüz baskilar alabiliyorum artik birde Z eksenini yağladim ve Cura programindan cikip Creality nin kendi uygulamasina geçiş yaptım. Buna benzer sorununuz olursa denemekten zarar gelmez.

İyi günler, motor sürücülerinin fazla ısınmaması için vref ayarını araştırabilirsiniz :slightly_smiling_face: